Les meves vacances de setmana santa

En aquestes vacances de setmana santa no vaidg sortir molt de Sant Boi.

El dilluns pel matí vaig quedarme a casa jugant a la play,després per la tarda vaig anare al camp de futbol del Vinyets moli vell a jugar una estona a futbol.

El dimarts vaig fer lo mateix que el dilluns,per la tarda vaig quedar a casa de la Bianca amb ella el Sergio i el Javier per gravar l'obra de català del "Metode Gronholm".Després vaig anar a casa d'un amic a jugar una mica a la play i vam veure la primera part del Barça vs Manchester United.

El dimecres vaig fer lo mateix i per la tarda vaig sortir a jugar al parellada.

El dijous pel matí vaig jugar una mica a la play i vaig acabar el tema sencer de castellá.Per la tarda vaig anar al parellada.

El divendres pel mati vaig fer lo mateix i vaig començar a preparar la maleta pel viatge d'Italia.Per la tarda vaig anar a jugaer al camp del vinyets moli vell.

El dissabte pel mati vaig jugar a la play y vaig acabar de fer la maleta.Per la tarda vaig quedarme  a casa jugant a la play.

El diumenge vaig jugar a la play pel matí i per la tarda vaig anar a jugar a futbol al camp del Casablanca.



Comentarios

Entradas populares de este blog