que vull ser de gran

                       Que vull ser de gran?

Jo quan sigui gran vull dedicarme a el periodisme,concretament ser periodista esportiu com per exemple,participar en tertulies,narrar partits a la radio,a la televisió,també entrevistar a gent famosa,anar a rodes de premsa...

Vull se periodista esportiu perqué a més a més de tenir mol coneixement dels esports concretament del futbol,m'agrada narrar els partits a casa mentre jugo un partit al fifa,m'agrada molt fer-ho i la gent diu que se'm dona bé.
Per això he volgut ser periodista esportiu.

Primer estudiare batxillerat humanistic i despres ja és veura,però amb el meu esforç i la meva il.lusió crec que ho puc conseguir.

El meu somni com a narrador de partits es anar a tots els estadis d'Euopa per comentar els partits.

Comentarios

Entradas populares de este blog